کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317818 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تجربه جدیدی از Photos با WebView2 در ویندوز ۱۱

در آوریل، مایکروسافت نسخه جدیدی از برنامه Photos خود را برای ویندوز ۱۱ برای اعضای برنامه Windows Insider منتشر کرد. این برنامه با استفاده از ابزارهای Windows App SDK مایکروسافت ساخته شده است، نه UWP (پلتفرم جهانی ویندوز) که برای ساخت نسخه‌های قبلی برنامه Photos استفاده می‌شد. این هفته، مایکروسافت در یک پست وبلاگ تأیید کرد که برنامه Photos بازسازی‌ شده اکنون برای همه کاربران ویندوز ۱۱ در دسترس است. کاربرانی که نسخه ۲۰۲۴.۱۱.۰۵۰.۳۰۰۲.۰ یا بالاتر از Microsoft Photos را دارند، اکنون می‌توانند برنامه جدید را امتحان کنند.

 

تجربه جدیدی از Photos با WebView2 در ویندوز ۱۱

 

ابزارهای Windows App SDK در مارس ۲۰۲۱ راه‌ اندازی شدند. توسعه‌ دهندگان برنامه می‌توانند از آن برای ایجاد برنامه‌ هایی برای ویندوز ۱۱ به همراه ویندوز ۱۰ نسخه ۱۸۰۹ و بالاتر استفاده کنند. آخرین نسخه اصلی Windows App SDK نسخه ۱.۵ است که در اواخر فوریه ۲۰۲۴ عرضه شد.

در پست وبلاگ، مایکروسافت برخی از چالش‌هایی را که تیم توسعه Photos با آن مواجه شدند تا از نسخه UWP به نسخه Windows App SDK جابجا شوند، شرح داد. این پست کاملاً فنی همچنین به برخی از افزایش‌های عملکرد قابل توجهی که برنامه Photos با استفاده از Windows App SDK دریافت کرده است، می‌پردازد. یکی از تغییرات استفاده از فناوری وب WebView2 است که در مرورگر Edge مایکروسافت نیز استفاده می‌شود.

 

پیشرفت‌ های برنامه Photos با پشتیبانی WebView2 عبارتند از:

پشتیبانی WebGL که امکان کیفیت بهتر رندر تصویر را می‌دهد. عملکرد برتر هنگام اشتراک‌ گذاری تصاویر باکیفیت بین لایه‌ های بومی و وب با استفاده از SharedBuffer. پشتیبانی از نسخه بروزتری از Chromium، که آخرین بهبودها و بروزرسانی‌های امنیتی را به همراه دارد. به ما این امکان را می‌دهد که عملکرد سرویس هوش مصنوعی خود را بهینه کنیم که نیاز به ارسال بافرهای پیکسلی بین ویرایشگر وب و برنامه بومی ما برای استنتاج هوش مصنوعی دارد.

مایکروسافت همچنین اعلام کرد که همچنان روی بهبودهای عملکرد بیشتر برای برنامه Photos کار می‌کند که در آینده اضافه خواهد شد. یکی از آنها به پنجره برنامه Photos اجازه می دهد تا در فرآیند خود اجرا شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50241 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/03/16 تعداد مشاهده: 823
سافت گذر